بررسی Autel MaxiIM IM608 Pro توسط کاربران مکانیک
نوشته شده توسط : wwhyukaa

Autel MaxiIM IM608 Pro به‌عنوان جدیدترین ابزار تشخیص خودکار همه‌کاره و immo توسط Autel، آیا خوب است؟ با سایر ابزارهای برنامه نویسی کلید تشخیصی همه در 0ne برند مانند Launch X431 Pad7, Xtool X100 Pad3, Xhorse key tool plus، آیا مزیتی دارید؟ بیایید نظرات صادقانه کاربران Autel MaxiIIM IM608 Pro را بررسی کنیم.

نقد ماروین:

اول از همه، من از اسکنر MaxiIM IM608 Pro خود بسیار راضی هستم، نه تنها به دلیل تجهیزات، بلکه به دلیل توجهی که به پشتیبانی فنی دارم، کایرا فردی است که در بسیاری از سوالات به من کمک کرده است و به سوالات من و پیگیری از طریق ایمیل، در مورد اسکنر، دقت کردم، MaxiIM IM608 Pro یک اسکنر عالی برای یک مکانیک یا قفل ساز است، هر کاری را که برای برنامه ریزی کلیدها و ECU و موارد دیگر لازم است انجام دهید. شما تیم رویاهای خود را دارید، من آن را 100٪ توصیه می کنم.

نقد و بررسی توسط راک:

چه ابزار خوبی برای تبلیغ به مجموعه من است. من در ابتدا به دلیل قیمت برای خرید مردد بودم، اما خیلی زود فهمیدم که این اسکنر ارزش هر دلاری را دارد که برای آن پرداخت کردم. من از آن برای برنامه ریزی مجدد کلیدها، تنظیم پارامترهای خودرو و تشخیص شرایط خطا استفاده کرده ام. باید بگویم منحنی یادگیری برای همه کابل‌ها، اتصال کابل‌ها و یادگیری استفاده از اسکنر وجود دارد. اما با کمی زمان، توجه به جزئیات و بازی با ویژگی های اسکنر، نحوه استفاده از این ابزار تشخیصی و تعمیری شگفت انگیز را یاد خواهید گرفت.
اگر به یک ابزار تشخیصی و برنامه ریزی مجدد نیاز دارید، در خرید Autel MaxiIM IM608 تردید نکنید.

بررسی توسط کوین:

این ابزار عالی است که بسته کامل جدید Autel I'm 608 Pro 2022 را داشته باشید و تا کنون استفاده از آن بسیار آسان است. در صورت نیاز به کمک، پشتیبانی فنی آماده است. این ارزش سرمایه گذاری خوبی برای پول است
آموزش، کلید ساز حرفه ای آینده باشید. من به همه کسانی که به آن نیاز دارند توصیه می کنم، به آنها 5 ستاره می دهم.

بررسی توسط Adule:

آن را به‌عنوان یک اسکنر برنامه‌نویسی کلیدی تبلیغ می‌کرد، اما بسیار بیشتر از آن است. بنابراین بعلاوه برنامه‌ریزی تقریباً تمام کلیدها و فوب‌های کلید برای هر خودرویی، می‌تواند روی تراشه‌های EEPROM بخواند و بنویسد که به شما امکان می‌دهد کدهای سخت کیسه هوا را بازنشانی کنید، به‌علاوه عملکرد تشخیصی کامل در هر 10 حالت OBD2 دارد. من Autel Ultra را نیز دارم اما تقریباً همیشه برای تشخیص و برنامه‌نویسی به IM 608 pro می‌رسم.

بررسی توسط آندور:

این اسکنر همه کارها را انجام می دهد! سیستم عامل سریع و آسان برای استفاده. دوست دارم تقریباً هر روز به‌روزرسانی‌های جدید وجود داشته باشد. از کلیدهای برنامه نویسی گرفته تا انتقال، این ابزار شماست. دیگر به آن فکر نکنید و فقط آن را بخرید، بعداً می توانید از من تشکر کنید.

همانطور که بررسی شد، Autel Maxiim IM608 Pro یک برنامه نویس حرفه ای کلید ماشین با عملکردهای تشخیصی جامع است. این یک مرحله ایمو و راه حل تشخیصی برای کارگاه و مکانیک است.

 





:: برچسب‌ها: Autel, Autel IM608 Pro ,
:: بازدید از این مطلب : 588
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 6 آبان 1401 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: